Algemene voorwaarden
GEBRUIKSVOORWAARDEN
1. Ik ben minimaal 18 jaar oud.
2. Ik zal deze site alleen gebruiken voor persoonlijke, commerciële of educatieve doeleinden, en ik zal alle informatie (zoals mijn verzend- en factuuradres) discreet houden en mijn accountgegevens beschermen.
3. Ik gebruik deze site uitsluitend om producten te kopen en informatie te verkrijgen, met respect voor de regels en voorwaarden.
4. Het is mijn intentie om op een veilige en verantwoorde manier gebruik te maken van de informatie op deze site.
5. Ik zal op een beleefde en respectvolle manier contact opnemen met de beheerders van de site.
6. Ik ben me ervan bewust dat sommige producten op de site bepaalde risico’s kunnen hebben voor mijn gezondheid en dat ik verantwoordelijk ben voor het veilig en verstandig gebruik daarvan.
Verzenden
Onze producten worden zorgvuldig verzonden via betrouwbare postdiensten door heel Europa.
Het pakket wordt naar uw land verzonden en vervolgens via landtransport naar uw locatie vervoerd. Nadat uw betaling is geverifieerd, wordt de bestelling binnen 1-2 dagen verzonden.
De gemiddelde aankomsttijd is 1-5 dagen. Als het pakket meer dan 7 dagen te laat is, adviseren we u contact op te nemen met onze klantenservice.
Kleine vertragingen kunnen voorkomen, omdat postbezorging soms onvoorspelbaar kan zijn. Omdat producten in verschillende magazijnen liggen, verdelen we de bestellingen in meerdere pakketten. U kunt daarom merken dat uw pakketten 24-48 uur na elkaar arriveren.
Zodra de levering is verzonden, wordt u per e-mail op de hoogte gebracht, en dit wordt ook weergegeven in het gedeelte ‘Bestelgeschiedenis’, toegankelijk via de pagina ‘Mijn account’ op onze website.
De verwachte bezorgdata worden verstrekt door de bezorgdienst die we hebben gebruikt en zijn niet altijd nauwkeurig. De werkelijke aankomstdatum kan 3-5 dagen afwijken van de vermelde datum.
We hebben geen controle over de verzendsnelheid, aangezien deze afhankelijk is van de bezorgdienst. Daarom kunnen vertragingen voorkomen.
Het factuuradres en het verzendadres kunnen verschillen. Zorg ervoor dat het afleveradres geldig is en dat u beschikbaar bent om uw pakketten op dat adres te ontvangen.
Als u een bestelling naar meerdere adressen wilt verzenden, moet u afzonderlijke bestellingen plaatsen en de vereiste adressen opgeven in de relevante adresvelden.
Uw bestelling plaatsen
1. Lees voor het plaatsen van een bestelling aandachtig de bestelinstructies.
2. Wanneer u een bestelling plaatst, blijft deze inactief totdat u betaalt. Wij verwerken uw bestelling binnen 24 uur na ontvangst van de betaling.
3. U kunt een bestelling annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice. Eventuele gemaakte kosten kunnen worden doorberekend.
4. Omdat geplaatste bestellingen de artikelen niet automatisch voor u reserveren in ons magazijn, moet u mogelijk de beschikbaarheid van de gewenste producten controleren bij de klantenservice. Als producten zijn uitverkocht, kunt u deze niet bestellen in de webshop.
5. Als de bestelling onbetaald blijft in het systeem en u besluit later te betalen, kunnen producten uitverkocht zijn. In dat geval raden we aan een nieuwe bestelling te plaatsen.
6. Als u meerdere producten wilt bestellen maar het totale bedrag niet genoeg is voor een bulkkorting, kunt u de bestelling plaatsen en vervolgens contact met ons opnemen om een lagere prijs te bespreken binnen de grenzen van ons kortingsbeleid.
7. Soms kunnen technische problemen vertragingen veroorzaken in de verzending. Als uw bestelling langer dan 7 dagen vastzit, neem dan contact op met onze klantenservice voor een oplossing.
8. U kunt de status, inhoud en andere details van uw bestelling altijd controleren in uw bestelgeschiedenis, toegankelijk via de pagina ‘Mijn account’.
9. Track & Trace van het postbezorgingsbedrijf wordt alleen verstrekt wanneer een order langer dan 3 dagen onderweg is. Dit kunt u opvragen bij de klantenservice.
10. We kunnen de gevraagde producten niet opnieuw verzenden als u per ongeluk een verkeerde bestelling hebt geplaatst en ons niet op tijd hebt geïnformeerd.
Ons beleid voor opnieuw verzenden
1. Vertragingen worden geteld vanaf de verwachte leverdatum, ongeveer 3 dagen na de bevestiging van uw betaling.
2. Als een pakket meer dan 30 dagen te laat is, wordt het als verloren beschouwd.
3. Omdat postdiensten soms onvoorspelbaar kunnen zijn, dient de eerste klacht over vertragingen uiterlijk op de 15e dag na de geschatte aankomstdatum te worden ingediend.
4. Meld een vermist pakket binnen 30 dagen na de geplande bezorgdatum, zodat wij dit kunnen onderzoeken en een oplossing kunnen bieden.
5. Om verdere problemen te voorkomen, is een nieuw verzendadres vereist. Als u ons geen nieuw adres verstrekt, verzenden we het pakket naar het oorspronkelijke adres, maar we kunnen de levering dan niet garanderen.
6. Als een product niet op voorraad is op het moment dat het opnieuw moet worden verzonden, kunt u wachten tot de nieuwe voorraad arriveert of een vervangend product accepteren ter waarde van de originele productprijs. We zorgen ervoor dat u een vergelijkbaar of beter alternatief krijgt.
7. Als uw pakket in beslag is genomen en u een melding ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice.
8. Omdat het retouradres op het pakket vervalst is, ontvangen wij het pakket niet als het door de postdienst wordt teruggestuurd. Neem contact met ons op als u problemen ondervindt, zodat we u kunnen helpen het probleem op te lossen.
9. Pakketten die zoekraken door een onjuist opgegeven adres, worden niet opnieuw verzonden. Controleer daarom altijd zorgvuldig de adresvelden bij het plaatsen van uw bestelling.
10. Als u een pakket niet kunt ontvangen op het opgegeven adres (bijvoorbeeld omdat u bent verhuisd), wordt het niet opnieuw verzonden. Zorg ervoor dat u het juiste adres opgeeft en beschikbaar bent om de levering te ontvangen.
11. Als er artikelen ontbraken in uw bestelling of als u de verkeerde producten heeft ontvangen, compenseren we dit met een gratis herzending van de ontbrekende artikelen op onze kosten.
12. Als een van de door u bestelde producten beschadigd aankomt, neem dan contact op met onze klantenservice en stuur foto’s van de beschadigde producten, labels en verpakking. Wij zullen de situatie voor u oplossen.
Kwaliteit
1. Voordat we uw producten inkopen, controleren we of ze origineel zijn en voldoen aan de hoogste normen. Wij, en de oorspronkelijke fabrikant, staan garant voor hun kwaliteit en authenticiteit.
2. Meld eventuele kwaliteitsproblemen zo snel mogelijk aan onze klantenservice, samen met een gedetailleerde beschrijving en, indien nodig, foto’s of video’s.
3. Als u allergisch bent voor bepaalde ingrediënten in een product dat u bij ons heeft gekocht, neem dan contact op met uw arts. Het is uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat u volledig op de hoogte bent van de stoffen in het product dat u bestelt. Alle ingrediënten staan vermeld op de verpakking van het product.
Regel en wetgeving
Alle persoonlijke gegevens die op de website www.anabolenstore.nl worden verzameld, worden behandeld in overeenstemming met de Europese wetgeving. De persoonlijke informatie van klanten wordt niet vrijgegeven, zelfs niet als buitenlandse regeringen een officieel verzoek indienen.
Het is uw verantwoordelijkheid om te onderzoeken of de aankoop van deze producten via internet legaal is in uw regio.